Inglés » teatro 2015
THRONE RAIDERS

SINOPSIS

Clara Loft and Minnesota Jones are explorers. They are looking for the Throne of Truth. It can answer any three questions. Clara and Minnie go to the Temple of Doom to find the Throne of Truth. They both want to ask the Throne about the things are most important to them… money, fame, health and love. But they don’t want to share it! Their fight for the throne takes them on an adventure around the world, ending on Easter Island, where they have an argument and waste the three questithe students.

Los alumnos asistieron al teatro Cervantes de nuestra localidad el día 19 de febrero de 2015. Dado que todos habían preparado actividades sobre la obra en clase, pudieron disfrutar de la obra, que se desarrollo por completo en inglés, y comprender el desarrollo de la acción. También algunos alumnos participaron activamente en la misma, desempeñando papeles secundarios de vital importancia para la evolución escénica. Su gran actuación mereció el aplauso de todos sus compañeros y de los profesores asistentes. Una gran experiencia que todos desearíamos repetir.

Throne Raiders